Hello! Klik Follow or Dashboard! ALoYU!
+Follow | Dashboard|
Hidayu's Story

DiariesAboutDarlinksCredits

Opening♥


Hello:)

Screams♥

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !
♥Sweet moments♥




Sing A Song♥


sweet tak ? ♥
Sunday 11 November 2012 | 0 comments

The sweet memories ... 
Aku happy sgt sbb dapat keluar berjalan bersama family si A nie.. hahaha. si A ni kadang-2 baik giler n manja sgt dgn Aku.. tp kadang-2 , Argghhh .. hanya tuhan saja yang tahu.. tapi ape-2 pun dia dah cukup baik buat aku.. nak kenal sikit orang yang kat dlm gmbr tu... yang dari hujung belah kiri tu Abg Aidil sebelah dia pulak Kak Dira diaorang nie couple sweet kan.. yang dekat tgh-2 nie pulak kak Aton bersama suaminya Abg Ainol.. ke-tiga-2 jejaka dlm picture nie sudah berpunya tau.. yg dekat sebelah aku tu mcm x kenal lak... dia la si A aku.. syg dia sgt-2 tau.. happy family Day .. hewhew ^__~


Ha nak citer sebelah Ayu nie siapa.. eh kawan-2 jgn ckp yg nie mak ayu.. bukan la. yg nie bakal mak mertua ayu... yang nie la mak si A tu.. sweet x kami.. hehehe, Ayu sgt sygkn mak si A nie dah mak sendiri lak.. hahaha.. rindu nye masa nie..


dah mcm family aku lak.. hahaha.. peace ! kurang hasam buat tanduk kat kepala aku... hahaha, ape-2 pun sweet day utk aku.. klu bosan mesty aku tgok balik gmbr-2 sweet nie.. love you all :')♥



Older Post | Newer Post

Follow Me Here